11 December 2012

End of Season, Bro !

Hello peeps ! 



Lama aku tak berkarya, maklumlah hilang semangat dan ketandusan idea. Ok, let's make it a more enjoyable for you to read. Aku taknak terlalu formal sebab rasa macam nerd pulak. Well, me is not a nerdy. Just a plain genius engineering student. Lol.

Hell yeah, aku baru je habis final exam for my third semester. To those yang tak tau, I'm taking Chemical Engineering, major in Process. Bila dah semester ketiga ni baru lah aku boleh nampak siapa yang boleh tolong kita means berkawan bukan sebab kau kaya, kau hot, kau pandai, kau rajin and etc. To me, those people who has this attitude is such a loser. Yeah man, go die !

Aku bukan nak puji kau lebih lebih kawan tapi jujur, kau banyak tolong aku sepanjang sem 3. Aku tak rasa down macam lepas final exam sem 2. I'm feel lucky. Memang ada je yang cakap macam macam pasal kau, jangan rapat dengan kau lah ape lah but who are you man? Aku tak suka sebenarnya orang macam ni. Kalau kau ada masalah dengan orang lain, please jangan nak menghasut orang lain jugak. Aku pun tau ramai tak suka aku tapi ada aku kisah ke loser? Lol.

As long as aku tak kacau hidup korang, so get away lah. Sebab aku bukan mintak duit korang pun nak makan, nak isi minyak kereta, nak beli kasut. Semua duit mak bapak aku bukan duit mak bapak korang. Ada paham?  Tiba tiba aku emo. Ini semua pengaruh kawan Merlimau aku sorang tu. Hahaha ! Ini welcoming post aku je, ala ala macam artis baru balik from tour. Kena cari idea balik untuk blog ni. So that's it. Nanti aku update lagi.

No comments: